mammate4

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett.. 


I helgen var jag och lillasyster Eve ute på lite fest.. Jag och barnen hämtade henne i ängelholm vid tåget. Körde inom donken å käkade lite.. Sen blev de några öl innan Renèe kom och hämtade oss å körde till tåget :) på väg in till tåget messar syster Tilda och frågar om hon får hänga på.. Jo men visst.. :D Så vi väntade på henne på stationen i hbg sen var de party!! :D Hehe.. Dock slutade kvällen i lite kaos men de va skoj ändå!


Annars händer de inte så myclet.. Var uppe i falkenberg igår å fikade lite.. Fick en söt liten blomkruka med en sån julblomma i av Fia i present.. Fick även gosa med min lilla systerdotter MeKeyla.. Hon är ju så jävla söt.. Ville inte alls lämna henne där.. Önskar jag bodde närmre så jag kunnde umgås mer med mina syskonbarn.. Saknar dom jätte mycket.. Maja träffar jag sällan för att när jag kommer så är hon alltid hos sin pappa :( Skit tråkigt.. Älskade unge! 


Nu är nästan alla julklappar klara med.. 


Sebastian <3

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards