mammate4

Alla inlägg under februari 2013

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in mig till akuten och gick före alla i kön å sa att jag behövde hjälp omgående. In där och jag fick hjälp direkt. Läkaren var super bra. Han verkligeb brydde sig ch ansträngde sig för att hjälpa mig. Det konstaterades att jag fått tillbaka min inflammation i bukspottkörteln. Det kan bli en livshotande inflammation om man inte får hjälp i tid.. så nu ligger jag här några dagar med dropp och hoppaps att värderna blir bra snabbt. . min man visade verkligen att han brydde sig och var orolig för mig. Har aldrig tvingat folk ill att tycka synd om mig men jag blir sjukt orolig eftersom att det är en livshotande inflammation som snabbt kan bli mycket farlig.

Annars är de lugnt. Var på utvecklings samtal med saga i skolan. Mitt och hennes första utvecklings samtal. . Det var stort och spännande för både henne och mig. Fröken berättade om hur duktig, ansvarsfull och snäll hon var i skolan. Lämnade aldrig någon kompis själv. Jag blev väldigt nöjd över mötet. Mammas tjej har precis blivit jäkligt stor. . Utvecklings samtal?!?!?!? Hon föddes ju nyss? Hade inte klarat mig utan henne..

Benjamin går nu. Hehe. Min lilla tjockis. Jag har ju inga bebisar kvar. Vart t ar tiden vägen? Syster och bebisen var nere förra veckan så då fick jag ju passa på. Fick ha henne både på natten och morgonen. . Mys!!

Älskar min familj. Grymt stolt över min man som verkligen visat att han brydde sig denna gången. Att han verkligen var orolig. Det märktes och det gör mig glad.

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..


Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter det fick jag komplikationer vilket resulterade i några veckor extra på sjukhuset. Men mannen min tog hand om allt hemma. Gick ner väldigt mycket i vikt efter min sjukdom så just nu kämpar jag med att hålla vikten och även gå upp lite. 


Min lilla gosse har börjat på dagis oxå. Han trivs super bra där.. Skönt när det funkar. Och han går oxå. Mammas lilla hjärta har blivit stor.. :) När han föddes var det lite dramatiskt. Han andades inte och mådde inte alls bra. Men efter en liten stund fick man äntligen höra ett litet pip :) Min lilla pojk vägde 2640g och idag är han hela 1 år och väger 12kg. :D 


Vi har även bokat resa till Disnet land i paris med alla barnen och min mamma :) Barnen är helt överlyckliga för att få åka och träffa musse pigg med vänner :) Min mamma bjöd vi med som extra hjälp. Blir svårt att gå på en nöjespark utan en extra vuxen när man har 5 barn med sig. Men mamma va nöjd ;) Heheh.. 


Ska försöka att uppdatera oftare.. 

Ni får gärna ställa lite frågor så svarar jag :) 


Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards