mammate4

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Rubrik saknas

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall.. 


På torsdag blir de jobb igen.. En LÅNG dag.. Jobbar även lördag och söndag långa dagar.. Riktigt roligt :) 

Och på lördag är det även fest hos mina småsystrar. Den ena har fyllt 20 och den andra blir 22 snart.. Hehe.. Kommer ju va sleten som fan men vem bryr sig :) Träffa massa roligt folk som man inte träffat på länge.. 


Snart är de dags att gadda sig igen.. AS roligt.. Man kan ju inte sluta.. Men vad det blir säger jag inte än.. Men coolt blir det. Och de är faktiskt en tjej som ska gadda mig denna gången så de ska bli lite roligt faktiskt..


Annars är de lugnt.. Tycker min blogg suger. Vet inte riktigt va jag ska skriva osv. Händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu.. 

 
 
Ingen bild

j,å

8 januari 2014 11:54

Har du en annan blogg eller har du bara tröttnat på att blogga kanske?? Går rykten om att du väntar ett till barn?? Stämmer det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen..  Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :)    Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick e...

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in ...

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..   Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter d...

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett..    I helgen var jag och lillasyster Eve ute på...

Av Fanny - 19 november 2012 08:58

Dagen började ju jätte bra idag, eller inte!!   Baste hade glömt att jag skulle på ett viktigt möte på bup tidigt idag.. Så barnen skulle på dagis, Saga till skolan och Benjamin till barnvakten.. Å då hade han bokat service på bilen TIDIGT och då...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards