mammate4

Alla inlägg under mars 2013

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall.. 


På torsdag blir de jobb igen.. En LÅNG dag.. Jobbar även lördag och söndag långa dagar.. Riktigt roligt :) 

Och på lördag är det även fest hos mina småsystrar. Den ena har fyllt 20 och den andra blir 22 snart.. Hehe.. Kommer ju va sleten som fan men vem bryr sig :) Träffa massa roligt folk som man inte träffat på länge.. 


Snart är de dags att gadda sig igen.. AS roligt.. Man kan ju inte sluta.. Men vad det blir säger jag inte än.. Men coolt blir det. Och de är faktiskt en tjej som ska gadda mig denna gången så de ska bli lite roligt faktiskt..


Annars är de lugnt.. Tycker min blogg suger. Vet inte riktigt va jag ska skriva osv. Händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu.. 

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen.. 

Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :) 


Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick en plats i delikatessen på ica maxi i löddeköpinge. 

Trivs super bra i gänget. Dom tar hand om mig och släppte verkligen in mig direkt.. Första dagen gick ju så där. Haha. 

Jag skulle skära i skärmaskinen och så ser jag att min handske gick sönder. Så ropade jag på en av tjejerna och sa, jag har nog skurit mig. Sen började de pissa blod.. Hade skurit av en bit av fingertoppen.. Blödde så in i helvete. Haha.. Chefen fick plåstra om mig några gånger. Sen blödde de i typ 5 dagar. Sjukt va de blöder ifrån fingrarna. 

Men annars hade det gått jätte bra. Tycker de är skit roligt. Har ju aldrig jobbat med något sånt innan så. Så nu hoppas jag bara på att få lite fler timmar. Så jag får stanna ett tag. Vill verkligen stanna så vi får se. 


I helgen var vi på Stiftelsen i ljungby. Sjukt kul.. Det var jag, Baste, Eve och Tilda.. Bara Fia som saknades :( Men de va roligt. Jag, Eve och Tilda röjde loss på dansgolvet.. :P Baste satt å vaktade oss så inget hände. Sen skulle stiftelsen börja spela å jävlar va de va varmt och trångt. Stakars hjärtat fick vakta både mig och dom andra två. Han sprang ju runt som en galning för att hålla koll på alla som var på olika håll. HEhe.. Man de gjorde han så gänra :P Sen hade vi ju bestämt att Eve skulle betala mindre bensin pengar om hon pussade Baste.. hahaha.. Så jag å Tilda satt bak i bilen och skrek. Hångla, hångla, hångla. Men de blev bara en snabbis puss.. Hahahahha :D Men kul hade vi iallafall.. 


Sen har jag två sjuka flickor hemma.. Börjde med att Alice var sjuk och sen blev Saga sjuk.. :( Jävla influensa, när ska skiten ta slut?! 


Ja ja.. Min man och mina barn är det finaste som finns.. Ni är mitt allt!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards