mammate4

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Rubrik saknas

Av Fanny - 12 november 2012 20:00

Det har varit en lugn helg.. I fredags dock så åkte jag in till akuten igen.. Har problem med gallblåsan så jag fick ont igen. Det kommer i perioder så nu har en ny period börjat så jag ska få den bort opererad. Väntar på en tid. Hoppas att den kommer snart. Men det är ju inget stort ingrepp utan bara vanlig titthålsop. 


Sen var det ju farsdag igår. Det firades med lite god mat och fika. Baste fick såklart sovmorgon oxå. Ända till 9,30 ;) 

Jag, Ellioth och Benjamin körde och hämtade Saga i hässleholm. Hennes pappa skulle dit på ett ärende så jag hämta henne där istället. Så vi passade på att köra inom maxi och handla lite. Ellioth valde en fin mugg till sin pappa i present och en trisslott.. Dock vann han inget :( Synd.. Hade varit gött att vinna några hundra tusen ;) 


Idag har de inte hänt så mycket.. När Baste kom hem ifrån jobbet så fixade han lite på min bil sen gick vi en lång promenad med alla barnen.. Det var uppskattat :) Gick ner till campingen så barnen kunde leka lite på lekplatsen.. Sen gick vi och kollade på änderna :) 


Annars händer de inte mycket.. Varit hemma hos Renèe och druckit te som vanligt höll ja på sagt.. haha.. Fastnar där rätt ofta.. Saga och hennes dotter Liana är bästa kompisar så vi har ju nästan blivit det med känns de som.. Roligt med nya vänner som verkligen är ens  vän. Vi har roligt med hela familjen faktiskt.. Å hon ska ju snart föda med, så roligt.. 


Imorgon ska jag och Renèe köra till IKEA å kolla läget lite.. Blir säkert en sväng in på väla med kan ja tänka mig.. Synd bara att plånboken är tom.. :( Finns så mycket man vill ha.. Önskar att jag hade varit ekonomiskt oberoende ;) Haha.. Gött de hade varit.. Fast de önskar nog alla :D



SVAR: Fick en fråga om hur mina planer ser ut med jobb och studier osv. 

Just nu känner jag att jag inte kan plugga.. Jag tyckte det var jätte roligt men det funkar inte med så många små barn. Jag hinner inte riktigt göra mina hemuppgifter osv. Det funkar inte. Tyvärr.. Å sen var det så jävla dåligt i höstas.. Jag hade bara några månader kvar till "examen" i gymnasie nivå men så hamnade ju jag på sjukhus hela tiden under graviditeten men bad min lärare att få komma å göra nationelaproven iallafall så jag hade grundämnerna klara men icke.. Han svarade ALDRIG mig.. Ringde, maila, smsa. Inga svar så nej.. 

Men jag söker jobb för fullt nu just nu.. Hoppas på de bästa.. Jag är inte så kräsen. Man kan ju faktiskt söka jobb under tiden som man jobbar på ett jobb.. Vissa säger lixom, jag går hellre på soc än att jobba på donken.. Men varför då lixom? Det är väl bättre med ett jobb kan ju jag tycka.. Så jag har sökt överallt.. Väntar svar på några här nu i dagarna.. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall..    På torsdag blir de jobb igen.....

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen..  Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :)    Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick e...

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in ...

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..   Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter d...

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett..    I helgen var jag och lillasyster Eve ute på...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards