mammate4

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Fanny - 17 november 2012 09:13

Glömde ju skriva att ja fick tid till op för att ta bort gallblåsan.. 3 december.. Äntligen!!

Av Fanny - 17 november 2012 09:13

Glömde ju skriva att ja fick tid till op för att ta bort gallblåsan.. 3 december.. Äntligen!!

.

Av Fanny - 17 november 2012 07:21

Uppe tidigt som vanligt..

Har varit en hektisk vecka.. Lekt taxi till finaste Renée eftersom deras bil är sönder.. Dom krockade med en älg :(

Sen har jag varit på akuten som vanligt känns de som. Haha!! Både gallan och njuren.. Kom in herromdagen till akuten pga njuren å då hade jag njurbäckeninflamation IGEN! Sen hade ja tydligen inflammation i ryggen.. Hmm, de förklarar varför jag haft värk i nedre delen av ryggen ett tag!! Jaja!

Liana är här nu. Hon sov över i natt för hennes föräldrar skulle ha lite mys :) Renée är ju höggravid å ska snart kläcka så dom behövde lite lugn å ro :)

Någon undrade om jag hade fb eller instagram.. Självklart. Fb har väl alla å vet du va ja heter så hittar du mig där med.. ;)
På instagram heter jag Fanny_w88 :)

.

Av Fanny - 17 november 2012 07:21

Uppe tidigt som vanligt..

Har varit en hektisk vecka.. Lekt taxi till finaste Renée eftersom deras bil är sönder.. Dom krockade med en älg :(

Sen har jag varit på akuten som vanligt känns de som. Haha!! Både gallan och njuren.. Kom in herromdagen till akuten pga njuren å då hade jag njurbäckeninflamation IGEN! Sen hade ja tydligen inflammation i ryggen.. Hmm, de förklarar varför jag haft värk i nedre delen av ryggen ett tag!! Jaja!

Liana är här nu. Hon sov över i natt för hennes föräldrar skulle ha lite mys :) Renée är ju höggravid å ska snart kläcka så dom behövde lite lugn å ro :)

Någon undrade om jag hade fb eller instagram.. Självklart. Fb har väl alla å vet du va ja heter så hittar du mig där med.. ;)
På instagram heter jag Fanny_w88 :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards