mammate4

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Fanny - 19 november 2012 08:58

Dagen började ju jätte bra idag, eller inte!!


Baste hade glömt att jag skulle på ett viktigt möte på bup tidigt idag.. Så barnen skulle på dagis, Saga till skolan och Benjamin till barnvakten.. Å då hade han bokat service på bilen TIDIGT och då kunde han inte köra saga till bussen som han brukar och jag han verkligen inte.. Tog bilen upp till bussen ( ca 200m) fick lämna Alice och Ellioth ätandes vid tv så länge.. Var väl borta i 4 min. Å i all stress så hade jag inte skrapat rutorna, vilket resulterade i att jag körde in i staketet och körde sömder däcket.. Kaput.. Hej då däcket!! Å så ringde jag Baste men de va ett jäkla liv för att jag körde sönder däcket.. Han kom hem å tog barnen till dagis å jag står utan bil och pengar. Å jag som skulle till bup!! Helvete.. Tack.. Undra hur resten av dagen kommer att se ut?! 


I veckan har jag lite att stå i med.. Ska åka å prova ut linser så jag kommer ihåg att använda de.. Glömmer alltid glasögonen. Inte för att jag behöver dom så ofta men kanske slipper huvudvärken om jag har dom alltid.. Vem vet.. Så vi får hoppas på att jag kan ha linser.. Man vet ju aldrig.. 


Sen ska jag fixa mina naglar oxå.. Min egen present till mig själv ;) Fyller ju fan gammal på torsdag.. haha.. Hela 24 bast.. Oj de går utför. Snart fyller man 30 oxå.. Herregud! Känner hur rynkorna smyger sig på.. haha.. 


Sen ska jag för hoppningsvis klippa mig då jag önskat mig sponsring till de av syster Eve :D Hehe.. 


Å jag ska handla oxå. Kul ju.. Både mat å skit och tjocka mössor och halsdukar till kidsen.. 


Sen på lördag ska jag och älskade lillasyster Eve ut och festa.. Fan va skoj.. De va längesen.. Kommer bli fett kul.. :)

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards