mammate4

Alla inlägg under september 2012

Av Fanny - 20 september 2012 16:17

Idag har vi storhandlat, satan med mat. Haha! Men vi har ju så de räcker nu så de är bara basvaror som behöver handlas efterhand.. Skönt.

Min huvudvärk har kommit tillbaka.. :( fett drygt! Fick rekommenderat av en kompis att köpa mig ett sabona armband. Det är några magneter på som gör att värken i kroppen ska försvinna. Det tog bort hennes huvudvärk så jag hoppas :)

Saga har en kompis här idag.. Så roligt. Det behöver hon :)

Av Fanny - 19 september 2012 17:42

Alla mina fina <3

Av Fanny - 18 september 2012 15:57

Idag är ellioth hemma för han hade lite feber igår och han har fortfarande lite ont i huvudet så idag tog vi en promenad i skogen och plockade lite kantareller.. Ellioth va överlycklig när han hittade svamp. Haha!

Börjar bli höst, vilket jag tycker är jävligt skönt.. Har ändå varit en skit sommar. Hösten är ju så mysig. Kan tända massa ljus och elda i brasan. Sen tycker jag om att ha mycket kläder på mig.. Haha!

Längtar för övrigt till nästa sommar då vi ska börja köra på bana. Dragrace :) gubben min bor ute i garaget nu för tiden. Snart min tur å gå ut å måla lite på den.. Jag som ska köra så de behöver ju ställas in så jag ser alla mätare osv. Min älskling är så duktig. När ja träffade han så kunde han inte ett skit om bilar och nu fixar han allt :)

Vi satt å kolla på dragrace i usa på tven. Så när topfuel skulle köra så i starten när de sprutar eld så skriker Ellioth, jävlar!!! Haha!! Gött!!

Av Fanny - 17 september 2012 18:37

Han håller på utredas för adhd och autism.. Han har såpass synliga och jobbiga besvär att Bup har beslutat att göra hans utredning redan nu.. Den kommer vara klar i vinter.

Av Fanny - 16 september 2012 18:55

Lika som bär.. Dom två minsta godingarna..

Av Fanny - 16 september 2012 10:18

Oj jag som trodde det skulle vara lätt att göra bloggen här.. Haha.. Vet knappt vad hälften betyder men de kommer väl, får be min snälla gubbe annars ;) Han kan de mesta!


Idag händer de inte ett skit.. Anton ska hem till sin mamma senare i eftermiddag och Saga ska va hos mormor tills imorgon, dom har studiedag så hon fick stanna en dag extra i falkenberg :) Då blir hon glad. 


Ellioth som varit blöjfri sen i början på sommarn klarar de inte längre :( Vet inte vad som hänt.. Det hände max 2 olyckor på hela sommaren på dagis gick de jätte bra men nu helt plötsligt så gör han i byxorna hela tiden.. Har fått slänga 5 par byxor :( Skit tradigt.. Fattar inte! Men troligtvis så känner han sig stressad över det.. Han håller ju på att utredas för sitt handikapp som vi misstänker att han har.. Vi får se vart de leder.. 


Tack för idag!

Av Fanny - 15 september 2012 18:14

Öppnar en ny blogg istället så är det lättare att fixa den själv :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards