mammate4

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Fanny - 23 september 2012 09:41

Här kommer svar på några frågor som folk har ställt!

 

När har din lillasyster bf? Eve har bf typ 25 oktober tror jag..

 
Vad alla dina barn planerade? Nej det är bara Alice som är planerad. 


Vill du ha fler barn?  Jag hade nog kunnat tänka mig en till men det blir när Benjamin blir stor.


Vad kostade dina bröst?  Dom kostade mig 55000:-, men jag gjorde bara en "upphägning"


Hur många tatueringar har du? Många :P 


Har du några piercingar? Ja en i tungan och sen hade i jag i mitten på överläppen men den blev inflamerad i Thailand!


Vad använder du för preventivmedel? Jag har kopparspiral


Vad har du och Tilda för relation? Och vad tycker du om att hon skrivit illa om dig i sin blogg för en tid sen?Ja du, den är väl som den är. Vi pratar om det behövs. Tyvärr har den blivit så. Hon vet vad jag tycker om att hon skrivit illa om mig och det är löst!      


 

- Är Tilda gravid? Om JA varför ljuger hon? Det lägger jag mig inte i, det får ni ta med henne! 


- Tycker inte du de är lite dumt att skaffa hus och mer barn med en kille som du har de lite si och så med? Hus hade vi ju redan innan men flyttade till ett nytt hus bara. Å mer barn har vi ju inte skaffat? Vi har dom vi har!


- Varför har du och din man lämnat varandra två ggr? Är de stora saker som hänt eller småtjaffs? Det har bara varit småtjaffs. Men så har vi varit för stolta båda två för att göra nått åt det så då har det blivit så att vi varit ifrån varandra ett litet tag. Men nu är det bättre än någonsin :)



Släng in några frågor till.. :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards