mammate4

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

..

Av Fanny - 26 september 2012 10:34

Idag har jag sjuk huvudvärk som alla andra dagar känns de som.. 


Va ska man skriva.. Några frågar avd jag ska göra nar mammaledigheten är slut. Mitt svra är VET INTE!! Vill jobba men jag vet inte om jag får något jobb.. Plugga hade ju varit skoj men jag känner att tiden inte finns när man har så många små barn hemma... Men vi får se.. 


Å nej jag har inte ont i ryggen.. Jag är så van att ha stora bröst.. Har haft stora sen jag var "liten".. Så nopp de har jag ej.. Kan få ont i ryggen om jag står i flera timmar men de har nog att göra med min hållning.. 


Sen är det många som frågar om Ellioths utredning.. Jo man kan göra den när han är så liten. Det syns så tydligt på honom att något är "fel".. Han är inte som andra barn.. Han behöver den hjälp han behöver. Så till julen är hans utredning klar. Dom tror det rör sig om två diagnoser. Men vi får se.. Bara han får hjälp så är jag nöjd.. 


I helgen ska dom små barnen vara i falkenberg.. Ellioth och Benjamin hos mamma och Alice hos moster Fia.. Jag och gubben ska ut å fest.. Haha, de händer inte allt för ofta så vi får passa på medans vi kan ;) 


Annars händer de inte så mycket.. Ska försöka lägga in bilder ifrån huset.. Men jag har inte kommit så långt än.. Haha.. :D Vill måla om man jag pallar fasen inte.. Köket är gult å fult.. Vill ha vitt.. Å barnens rum vill jag göra något skoj på,. Men Ellioth bara förstör så det blir bara vanliga wallies så länge tills dom blir större å kan hantera något annat.. Vill inte lägga flera hundra på deras rum å så blir de förstört lixom :( 


Snart blir jag moster.. Ska bli mysigt att få gosa bebisen igen,. Min bebis har ju blivit stor.. 9 månader snart.. Herregud!! Å Alice fyller ju 3 år snart.. Nästa helg ska vi ha lite kalas för henne.. :) Mammas stora tjej :)

 
 
Ingen bild

Maya

26 september 2012 20:36

Skulle inte du plugga till sjuksköterska/barnmorska?! Inte för jag känner dig men läst din blogg ett tag och känns verkligen som om det vore ett yrke som skulle passa dig:)

 
Ingen bild

anonym

27 september 2012 22:53

På vilket sätt är han inte som "alla andra" Jag jobbar med barn o är väldigt intresserad av just "avvikande beteende"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall..    På torsdag blir de jobb igen.....

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen..  Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :)    Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick e...

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in ...

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..   Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter d...

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett..    I helgen var jag och lillasyster Eve ute på...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards