mammate4

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Rubrik saknas

Av Fanny - 24 september 2012 17:37

Vad menar du med "upphängning"? Har för mig att du skrev om implantat? Stoppar man in nåt blir detju större, eller vad är det jag inte fattar? Jag har inte gjort mina bröst större utan bara satt dom på plats efter alla barn.. 


Att vi skaffade Benjamin.. Ja du.. Jag gjorde en abort men den funkade tydligen inte och när jag fick veta detta så var det för sent för att göra abort, jag hade variyt tvungen att föda fram det och de vägrade jag göra.. 


Kan du inte göra ett inlägg om dina tattos? :) Jo det skulle jag kunna göra.. Men vet inte om jag har bilder på alla.. 


Över till annat.. 

Idag verkar allt gå emot mig tydligen.. Bilen gick sönder och min bärbara dator.. Jävla skit.. :( Orka med sånt.. Fick sitta å vänta typ 30 min på att gubben skulle komma och boxera mig hem.. Ungarna va skit rastlösa dessutom.. :( Så nu har jag ingen bil på ett tag.. 


Någon som är intresserad av att köpa pojkkläder ifrån 50-68? Isåfall hör av dig.. Har även kavatskor till salu.. Bäst å sälja lite så man kan köpa delar till bilen.. Pallar fan inte lägga ut pengar på bilen just nu.. Skit irriterande.. Åååååå!!!!!

 
 
Ingen bild

Maya

26 september 2012 22:27

Du är medveten om att man inte gör kirurgisk abort längre typ ?
Från o med vecka 9, vill dom att man " föder fram " de. De ska mycke till nu för tiden, för att få igenom en skrapning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall..    På torsdag blir de jobb igen.....

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen..  Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :)    Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick e...

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in ...

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..   Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter d...

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett..    I helgen var jag och lillasyster Eve ute på...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards