mammate4

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Kort

Av Fanny - 17 oktober 2012 12:39

Som alla vet så har ju Tilda fått en bebis.. Jag har ingen aning om varför hon döljt det och jag lägger mig inte i heller.. Nu har hon iallafall en liten Kenzi hos sig och jag har blivit moster IGEN :D


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Fick se en liten visning på barnens kort ifrån dagis.. Blev lite besviken då det inte är några "vanliga" dagis kort utan kort som är tagna utomhus av en hobby fotograf.. Visst är dom fina men jag kan ta lika dana själv med min systemkamera.. Så det är lite tråkigt.. De kommer lixom inte passa in bland dagiskorten/skolkorten som dom andra tagit.. Men men.. Dyra va dom oxå dessutom.. Tycker de är sjukt att dom tar såna priser.. Tänk på oss som har många barn.. Finns ju dom som har typ 11 barn, hur i helvete har dom råd att köpa ut 11 paket?! Nää ändring tycker jag!! 


För övrigt händer de inte ett skit.. Suttit hemma i flera dagar nu, fett tråkigt.. Men men.. Får väl hitta på nått nästa vecka eller nått.. Rätt skönt att bara sitta hemma med ibland.. 


Benjamin har lärt sig att gå ut med stöd :D Å säger dessutom MAMMA :D Hehe.. Gullunge.. 


Älskar min familj! <3

 
 
Ingen bild

Linda

17 oktober 2012 19:19

Men snälla, det är väl snarare så att det är sådana saker man får ta in i beräkningen om man väljer att skaffa många barn. Det är ingen som valt åt dej, lägg inte över ansvaret på nån annan... Du får väl tacka nej till korten istället och gå ut och ta egna kort om du nu kan ta lika bra...

 
Ingen bild

terese

17 oktober 2012 19:45

ja d e löjligt dyrt :-/ Men sitter du bara hemma å har tråkigt så kan du ju alltid köra hit ;-)

 
Joline ensamstående mamma till två!

Joline ensamstående mamma till två!

17 oktober 2012 20:00

Hos oss har man alltid fått rabatt vid köp av fler paket. är ju jätte bra om man har många barn. Nu när anton går i skolan blir det inte så. över 600 spänn kostar hans foton. dyraste jag vart med om =/


http://mamiij.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 12 mars 2013 09:18

Jaha, massa sjuka barn till höger å vänster.. Först var Ellioth och Alice sjuka och nu Saga och Benjamin.. Jobbig jävla influensa som inte vill försinna.. Hemsk är den :( Men det är på bättrings vägen iallafall..    På torsdag blir de jobb igen.....

Av Fanny - 7 mars 2013 10:13

Var jätte längesen jag skrev här.. Kan va för att de inte händer ett skit egentligen..  Jag har fått ett jobb.. Eller just nu är det bara extra men det är jätte jätte roligt.. :)    Var på arbetsintervju kl 9 och kl 10 fick jag börja. :) Fick e...

Av Fanny - 15 februari 2013 01:03

Jaha då var manppå sjukhuset igen.. hade sjukt ont i min mage i onsdags och tog lite tabletter som jag har hemma till dessa besvären. Deh hjälper inte utan det blir värr istället. Vägrar åka till sjukan men gubben min hade andra planer. Han körde in ...

Av Fanny - 13 februari 2013 07:47

Ja de var väldigt längesen jag skrev här.. Vet inte ens när det var sist?! Hmm..   Okej men vi börjar med att jag låg på sjukhus hela Januari pga magen. Fick en inflamation i bukspottskärteln och sen fick jag akut operera bort gallblåsan. Efter d...

Av Fanny - 27 november 2012 12:14

Fyllde ju år förra veckan som alla redan vet.. Va en trevlig dag.. Fick ett jätte fint halsband av hjärtat, dock köpte jag de själv ifrån honom,.. Hahha.. Sen kom han hem med en skit fin blombukett..    I helgen var jag och lillasyster Eve ute på...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards